Visitation
Endnu en fantastisk friluft-tur

Endnu en fantastisk friluft-tur er overstået.

14 friske elever tog mandag på overnatning i skovshelter ved Dyreborg.

Den ene halvdel sejlede dertil langs sydfyns kyst, men den anden halvdel kørte i forvejen og slog lejr op.

Dagen blev brugt på bål, grillmad, skumfiduser, pandekager, fiskeri, guitar, hygge og meget mere.

se flere billeder på skoles facebook