Endnu en fantastisk friluft-tur
Endnu en fantastisk friluft-tur er overstået.
14 friske elever tog mandag på overnatning i skovshelter ved Dyreborg.
Den ene halvdel sejlede dertil langs sydfyns kyst, men den anden halvdel kørte i forvejen og slog lejr op.
Dagen blev brugt på bål, grillmad, skumfiduser, pandekager, fiskeri, guitar, hygge og meget mere.
se flere billeder på skoles facebook