Visitation
Internt Kostskolestævne 2026

Fredag den 29. maj har vi afholdt internt Kostskolestævne, hvor alle tre huse har konkurreret mod hinanden i små sjove øvelser som bl.a. ATV, ridning, bowling, stigegolf, piske flødeskum, badminton, cykle langsomt, sparke hårdt til fodbold samt koge et æg til perfektion.

Der blev under aftensmaden afholdt musikquiz og dagen blev afrundet med popcorn og sodavand, mens vi så film på det store lærrede.
En god og aktiv dag for alle elever.

se billeder på skolesn facebook

Vinderen afsløres i spisepausen på tirsdag